hos mormor! ;)

skrev nyss ett inlägg men de försvan...

men idag har ja varit hos öronläkarn, ja hade fått sämre hörsel och så plocka dom ut röret för de låg inte rätt..
sen for vi till Dan och Johanna dom har typ nyss fått barn, hon var gullig! :D
sen for ja till tandläkarn de gick bra men ja skulle tillbaka dit typ den 27?? för dom skulle kolla på en tand eller nå! :)

ja och moa åkte buss till mormor idag så vi är här nu! vi har typ varit ut med hundarna och ätit mm :)  ni får bilder då ja kommer hem, orkar inte lägga in dom på mormor dator. Men nu ska ja gå! :)

Lycka till alla på matchen imorgon! :)

hejdå/julia



en bild på mormor hund från hennes dator! :)


Kommentarer
Postat av: freespee :)

HEJJ! Jag tror inte du känner mig. Men jag höll på att titta på olika bloggar, så till sist kom jag till din. Jätte fin blogg :)

2010-08-19 @ 10:52:45
URL: http://freespee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0