20 Juli

Hej idag har jag varit med Amanda Ida och Elina vi spela cirkus och gissa vems lag som vann hela tiden?? Ja inte så svårt att veta!! Sen har jag varit med Amanda Elina Jossan och Elin vi såg en film och kasta en boll med vatten till varandra och vad gör inte den galna AMANDA SUNDH DÅ??? Jo tar hinken men vatten och häller över mig.. Du ska få igen mohahahahah ;D

Här sittar alla!


Jag och jossan är på väg att kolla hur korten blev

Dom andra har inte så bråttom:)




 hmm, fråga mig inte vad jag gjorde ;p



/ julia :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

men det var ju ditt fel att du stod under hinken ;)

hahah !!!! :)

Skojja ;)

2010-07-20 @ 14:17:59
Postat av: josefin

på den andra bilden så ser det ut som att jag inte har nått annat än linnet! ;o :)

2010-07-20 @ 15:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0