Hej igen! :)

Har inte orkat blogga nå på länge men jag ska FÖRSÖKA skriva ett inlägg varje dag nu ett tag:)

Då vi var i piteå så shoppa vi, bada färga mitt hår och mera:) På lördan kom Elina Ida och Karin de var kul vi bada på norrstrands badet de var typ bara vi i poolen men inte så konstigt för de regna haha! :) Vi for hem lördag kväll istället och då var jag med Ida och Elina. Vi sov hos Ida i hennes husvagn haha ja de var kul! :D Sen på söndan så bada vi. Jag var igår och fiska med Ammis pappis mattis och Allis ;D jag fick faktiskt en fisk men den var inte så stor men fisk som fisk :D Jag och Amanda bada också i kläder:)
Nu ikv har jag vatit på diggiloo:)

Bilder från diggiloo:)

























Blandade bildor från veckorna:


Slingor!!

Ja tog kort på moa:













Påle bilder:













Nu fick ni er ganska måsga bilder:) Men är trött så godnatt<3♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0