cykeljullan ;)

tjahh! :D hhahaha jag å julia har varit på selholmen och typ nästan badat  ni får lite bilder sen , hahah julias kedjapå hennes cykel hoppade så ,,, vi lyckades he tbx den!  iaf inte som förra gången då allas kedjer hoppade då jag å julia bara tog på kedjerna för att det skulle se ut som att vi hade hjälpt till! HAHAHHAHAHAHAHHAHAH ;D

sen for vi å gungade på den nya gungan vi skolan! eller det var nåra där vill ni höra hela våran konversation? ää det får ni ändå göra ;D

- hur länge ska ni gunga?
- ....vet inte....
- okej men kan vi få gunga ett tag?? ;)
- okej...

åsså sprang dom iväg! å jag å julia hade liiite svårt för att ta oss upp den dära cpgungan! ;)
åsså vi bara ;
- hur tar man sej på? ;D
- ,,,,,
ingen svara!
å så vi bara igen:
- HUR TAR  MAN SEJ PÅ??!?!?
 då sa nån
- hoppa!
men it fan gick det! ;D fast tillslut tog vi oss på!:D men fick vi nån fart då? NEE!

- hur får man fart då? ;D
- vi gjorde fart på varann!
- jaha , men kan ni göra  fart på oss??
- okej!
sen kom dom å sprang! :D åsså gjorde dom fart ! ;D
man vart tp yr!
sen så stnadde vi typ så vi ropade på dom igen!
- kan ni göra fart igen?
- okej!
- men vänta , åt andra hållet  vi e yra! ;D
- okej!
- DÄR! DÄR ! DÄR! ;) haha
- asså gör fart på elinas sida! hon! ;D
- ok!

med mera ;)
de kommmer bilder sen!
asså nu ska jag å julia kolla på tp löshår! ;D tjAow
/elinajulia<3 ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0