Dagens fail blev pip (:

De vart en rolig shopping resa gode piiiinsam också!!!

Dagens fail kom ju såklart också idag!!!
Vi var på lindex och så skulle vi gå ut men då vi gick ut så börja de pipa "som att man har tagit nå. Då sa hon i kassan kom så får jag kolla era påsar så kom kolla igenom dom och de var ju då inge. Så då gick vi ut igen och de gick bra. Sen gick vi in på vera moda och när vi gick ut där ifrån så börja de PIPA igen? :O. Och då gick vi en och en. Gissa vem de pep för??? Jo JULIALINDSTRÖM!! :s Då gick dom igenom mina saker igen och de var inge! Och smart som Elina är säger hon:
-De är ju säkert dina glasögon Julia, för dom är ju mangnetista "stavning?" :)
Haha då skulle de ju liksom pipa för varje människa som gick i en sån där med glasögon :D gullebarn:)
Men sen sa hon i kassan att på mina lösnaglar som jag köpte så var de kvar nån sak som pep :P 
Hahaha, DE VAR PINSAMT ALLA KOLLA TYP PÅ OSS :S

Vi gick också till dollar vi hade ingenting att göra:)

Nu ikväll har jag varit med Elina Amanda och Ida-Johanna:) Vi har tagit kort i selholmen och sett fotboll:)
Då vi var i selholmen vad gör Elina då?? Joo amanda och Ida-johanna skulle ta kort på oss då vi sprang och hoppa. Då sprang vi ju då och de var en liten kulle så hon typ ramla/hoppa ner för den där hahaha:) 
Jag tror inte den här sommaren kommer bli så bra för oss:)

Bilder från stan och selholmen kommer imorgon:)

Vad händer imorgon???
/Julia! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

;) vi e bäääst ;DDD hahahha

2010-06-15 @ 22:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0