Elina

Hej! Ni har kommit till min och Julias fotoblogg! ;D här kommer det komma 1000-tals olika bilder som vi tagit :)

Nu ska jag berätta mer om mej! :D
jag föddes 1 april 1996 och är alltså 14 år;) och bor i en lite håla i norr som kallas Älvsbyn! :D
å vad kan man göra där? ;D
ja , jag älskar att spela fotboll <3 ;D -äif!
sen gillar jag att shoppa , vara med kompisar, ta kort haha med mera! :D
vad kan jag mer berätta om mej? ;D
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------fortsätt att läsa min å julias blogg så får ni veta mer om mej! ;D
fan jag är heldålig på att skriva om mej själv! Det hära vart typ töntmojs ;D
ajja  nu vet ni! :D

hejdå/elinaberglund<3


Kommentarer
Postat av: -_-

du e söööt :D

2010-06-09 @ 08:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0