!.!.!.!

                                                             hej! :)

Nu har jag pluggat så att jag borde klara svenska provet imorgon och engelska läxan är också gjord, fast den var lite svårare att få in i huvet men... de ska nog gå!

lite bilder från idag:


de här har jag gjort sen jag kom hem... varför ska man göra allt så tjorvit och varför ska allt ha så konstiga namn? ;s




... fast jag och ida tog en liten paus från pluggandet, hmm ja vii stog upp och ner och gjorde grimaser till varandra! hahaha då ÄRRR man uttråkad! :)

 
julias special macka!!!


lite andra bilder:







nu får de räcka! :)

hejdå/julia





Kommentarer
Postat av: Ida :D

Hahahaha vi var gode uttråkade!! hahaha :D

2010-10-08 @ 15:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0