träning!

hej!:D hemma från fotbollsträningen♥ har typ nyss duschat å ätit, ska försöka bestämma mej vad jag ska ha på mej imrn på skolkortet har nån nått förslag? å vad ska jag göra med håret? ;oo jag har ingen aning!
kommentera! :D
de blev inge lule idag, de vart lite tjorvigt:D men strunt samma!
idag hade vi den dära debatten, kan inte säga att de gick så bra, men jaja:D                                 
imrn tror jag att ja ska köpa den dära parfymen för vi slutar 10 över 1 <3 så om nån vill följa kanske he blir byn ;D ja et it!
jusstee ifall jag it svarar på nåns sms äre för att jag har typ inga kvar;(
ikväll blir de att testa olika kläder, nää jag vet föresten inte! skööönt ingen läxa , elr jo franska gloser .. men ;-)
konstigt inlägg, jajamen! :D
nu ska jag gå å tvätta ut hårinpackningen ;)
                                                          
                                
                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0