höst!

Hej idag har vi inte gjort nå speciellt i skolan! Vi hade hk då gjorde vi en sockerkaka mums!
Sen efter skolan var jag till sjukgymnasten för min axel, fick typ nå övningar jag skulle träna på! Men jag måste också träna min rygg och mina knän... ;p  Ikväll blir de att PLUGGA vi  har no prov imorgon :(

Igår var jag och Elina och tog kort, haha de var läskigt då skulle elina ta ett kort på mig och då jag vände mig om så stog de bara en läskig gubbe bakom mig med typ svart långt hår! Jag skrek han rätt upp i ansiktet och elina hade itne heller sett han så hon skrek också!!!! fatta läskigt och så var de typ i en skog jag trodde han skulle döda mig! hahah :)

lite bilder från igår!












 
kommer kanske nån mer bild sen! :)

hejdå/ julia ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0